Kontakt

Szukasz specjalistów od reklam na Facebooku lub prowadzenia fanpage? Napisz lub zadzwoń do nas.

Dane kontaktowe
Telefon: +48 799 060 045 kontakt@bemore.pl ul. Stanisława Pronia 15, Kraków
Folow us on social

#MustHaveInfo

Wraz z nadejściem wiosny Facebook ogłasza zmiany, w tym jedną mocno rewolucyjną dla wszystkich, którym bliska jest tematyka reklam na Facebooku.

.

1.

Z dniem 24 maja zniknie z serwisu możliwość kierowania reklam do osób, które nawiązały kontakt z Twoją marką, a więc do tych, które na przykład polubiły Twój fanpage lub zareagowały na utworzone przez Ciebie wydarzenie.

Nie będzie więc możliwości skierowania reklamy do Twoich fanów oraz znajomych fanów. Nie będzie również można wykluczać ich z grup docelowych.

Jak pewnie wiesz na stronach fanpage od zawsze trwa walka o dotarcie do jak największej liczby fanów, do teraz gdy Twoje zasięgi organiczne były małe, mogłeś wspomagać się płatną reklamą, aby docierać do jak najszerszego grona fanów. Od maja nie będzie już takiej możliwości.

Z drugiej strony już od jakiegoś czasu obserwujemy zmiany dotyczące stron fanpage – odejście od posiadania fanów na rzecz obserwujących.

Jak myślisz, czy Facebook za jakiś czas da możliwość kierowania reklam na obserwujących dany fanpage? Jeśli tak, obiecujemy, że dowiesz się o tym od nas jako pierwszy.

2.

Kolejną zmianą, o której moim zdaniem warto wspomnieć jest wprowadzenie możliwości sprawdzenia statusu usług biznesowych. Najciekawsze dla nas, i zapewne dla Ciebie, jest to, że od kilku dni, gdy zauważysz, że z Twoją reklamą dzieje się coś niepokojącego, możesz sprawdzić to pod adresem: https://status.fb.com/adsmanager/.

Wszystkie statusy usług znajdziesz tutaj: https://status.fb.com/

3.

Trzecią zmianą wartą uwagi jest zastąpienie dotychczasowego kreatora ułatwiającego tworzenie transmisji video, do którego miałeś dostęp po kliknięciu w przycisk “Go Live”, dużo bardziej rozbudowanym narzędziem Facebook Live Producer. “Go Live” zniknie dopiero 24 maja, natomiast nowym narzędziem możesz cieszyć się już teraz. Znajdziesz go pod adresem https://www.facebook.com/live/producer/

4.

Mniejszą zmianą, ale taką o której musisz pamiętać, jest usunięcie możliwości podania kraju dla jakiego tworzona jest grupa docelowa podczas tworzenia grup podobnych odbiorców.

Aby móc wyświetlać reklamę tylko na dany kraj, można będzie filtrować dane na etapie tworzenia reklamy i wyboru docelowego kraju, regionu czy miasta. Ta zmiana także ma wejść w życie 24 maja.

5.

Również od 24 maja w menadżerze reklam, przeglądając historyczne dane dostęp do historii konta będzie sięgał wyłącznie 37 miesięcy wstecz a nie jak teraz początku istnienia konta reklamowego.

To tyle nowego na dzisiaj. Mam nadzieję, że informację okazały się dla Ciebie interesujące i pomocne. I pamiętaj Facebook da się lubić!

#MustHaveInfo #KnowMore #BeMore